محمد کیانمحمد کیان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

*جیگر مامان*

خبر خوووووووووووووووووووووووووووب

1392/11/9 16:26
نویسنده : مهدیه
359 بازدید
اشتراک گذاری

یه خبر خوووووووووووووووووووب

دختر دایی محمد کیان داره میاد!!!!!!!!!!!هوراهورا

 

مبااااااااااااااااااااااااااااارکه دایی جون.....................

مباااااااااااااااااااااااااااااارکه زندایی جون.........................

جمعه شب که دایی جون زنگ زدو گفت نی نی توراهشون دختره اینقدر خوشحال شدم که نتونستم از مادر جون پنهان کنم..............هورا خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی با ذوق
10 بهمن 92 1:54
وااااااااااااااااااااااااااااای مبارک حمیده جوووووووووووووووووووووون دخملی نازززززززززززززززززززززت الهی صحیح سالم بیاد توی بغلت مبارک شما عمه جوووووووووووووووووووووووونی ان شالله این دخملی نازززززززززززززززززززز زیر سایه مامان و بابا بزرگ شه
مهدیه
پاسخ
مامان امیررضا
11 بهمن 92 16:52
سلام واااااااااااااااااااااااااااااااای ما هم از شنیدن این خبر بسیار بسیار ذوق کردیم........آقا داداش شما که به گوشرد کرد هوا پسریمون رو داشته باشیم.......به شما نگفت.......همین آلان برا این دخملیش چه کلاس هایی میذاره........خدا محمد کیان رو برا شما حفظ کنه و این دخملی ناز هم صحیح و سالم به دنیا بیاد.......
مهدیه
پاسخ
چرا عزیزم به ما هم گفت!!!!!!!!! انشاالله که با اومدنش شادی خانواده ها رو چند برابر کنه
حمیده
16 بهمن 92 13:59
سلام عمه جونی.... ممنون از این همه لطفت.... دوستت دارم عمه جونی....
مهدیه
پاسخ
نی نی شما که اومد من می شم داداش بزرگه!!!! با هم بازی می کنیم و من همیشه مراقبشم...
حمیده
16 بهمن 92 14:00
سلام عزیزززززززززززززززززم....... ممنون بابت تبریکت.... روی ماه محمد کیان این گل پسر ناز رو ببوس....
مهدیه
پاسخ